torsdag 2 april 2015

vi har rätt att knulla oxens psykotiska kändis pengar






falaris kopparoxe






om du skall analysera någon skall du göra det för att konstatera något




knappast för att magiskt lee eller blodigt fylla din mage






analytisk och nilska skall slaktas




varje fråga som ställs är ett sådant där typ av misstag...




tilldet ställe flugorna passar på    hör min bön må köttätaren som påstår er vara religiösa, men äter kött




oc kvnnor slå!










min första tanklösa handling    att döda kroppen och bananflugorna i min diskho...






kastade mig i Helvetets kval




om Allah är allsmäktig hör han min bön och förflyttar dessa....






varje fråga en gul kossa en oförklarlig




händelse




emot sakpelsen




att i onödan döda andra levande varelser












den röda hästsvansen, degula lössläppta håret...


är den ilska var det hela tiden inga ogifta magiker tillåts i moskeen






en staty ett tyst mord




fyller mina öron i kväll




ingen sentimental analys




i moskeen




ingen ilsken analys




tillåts hos den fruktansvärde slaktaren






får knappast knulla




för vänskapen eller för att gripa makten blodighand




blodad tand




när du leer bara när de slåss




slå bara till glödandet sedan...




tvärtemot emot vad allmänna dumbommar tror är det för att jag begär dig så starkt
som jag undviker att beträda din kungliga mark




om giftemål blir av    så ligger detta, under Islams uppsikt utav Allah








psykiatern är sinnessvag




ett psyko psykopat




alltid ser han med sin fru som är en man,


han sågar itu




han vill mala helöa sin omgivning till uran








omkring poeten Basho




surrade det bananflugor?




han lät nog alla leva...




hycklare tror bara på förrädare






dödad klämde ihjäl


några bananflugor i kökets


måste städa upp lösa frukter


öppna fönstret




det kändes bra, likt jag slaktade gula kossan




en vacker dag










horor som gger sig till alla är ärligare, bara de struntade i att ta betalt för sin sköna plärd....






i solnedgången bedjar vi




den är alldeles för skön att se




för att vi skall våga följa nattens inbrott utan begäret






efter att ha skådat hur Moses ideologi




om att slakta gula kossan




tar all färg ur mitt liv


hur dödandet utav bananflugorna i mott kök


gör att jag kröker rygg




förlorad i desperationens elvetiska rök


bestämde jag




förlorad lyft




på fantasiens blåa valv




kommer jag först till Helvetet




lyft utav okända (understruket) vingars




kärleksfulla kval






vingars resonable dårskap violar på


ett föraktfullt snus


förnuft




om fantasien du tänker på




kanske är det dags fr bön




du borde ha spö!




varför då?




du frågar en fråga som stärcker sig över hela tiden, ifrån början utav världens början,










att lämna denna köttätar ideologi




åt sig själv




men fortsätta bedja och lära mig quraanen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar