torsdag 2 april 2015

'hurra!


äntigen gör Shaytan dua - i Adhams grav?!'




till Svenska Akademien




 2010






kändis knullens psykopat




jag är känd




jag är känd






psykosens virvande hack i ditt liv...










jag skäms inför änglarna


,men önskar samtidigt min tacksamhet bära skammen stolt












ljus samlarnas psykos




Ourobouro, runkarnas kända taktik




dessa det räcker för att dra all uppärksamhet, till ett falskt uppburet intresse




för sitt eget fattiga liv










en shaytan försöker locka mig att förråda mig om natten
säger hon


'vad trevliga saker vi pratade om...'


om dagen går hon ut


och skroderar om att hon upptäckt att 'jag är sjuk'








vad det rör sig om vet hon redan


innan vi träffats




ty hennes uppdrag


är det


att efter jag blivit fängslad i sentimental ångest




bedrägligt urs'äkta




massmord


i Guds namnet...










ono psykopat


flörvillande
värld som v




No Saturn


William S. Burroughs have faith




avoid to become


a mutakhalif, a Manfred ism...




mitt tilltänaka giftemål med Madeleine skall åse tre bärare




Alex, Eddie och Jnan I




längre bak skall bära in mig i Storkyrkan på bår




Ev, som brudtärna,




på vänster sida med sitt långa bruna hår


Madeleine hållande min slaka hand, seglandes fram


i lcyckans förlovade land




'markus, tager du denna hand?'


'tja..'
att älska i nöd och lust, tills döden skiljer er åt?


'tja...'




tre vänner, logenhet


hon mätte ut exakt


somnade tidigast 11.30 redan uppe klockan nio...






enligt hennes fgöreställning var det för lite sömn,


psykos på folkliga pedofiler










lika god för alla




atombomben kalla




karl kung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar